هیوا شبکه

آموزش تخصصی شبکه و امنیت

هیوا شبکه

آموزش تخصصی شبکه و امنیت

  • ۰
  • ۰

دوره ی Network plus

آشنایی با مفاهیم اولیه شبکه اولین گام برای ورود دنیای تخصصی شبکه و امنیت می باشد ، در این دوره آموزشی به بررسی مفاهیم شبکه ، پروتکل های شبکه ، توپولوژی ها ، لایه ها ، دستگهای مورد استفاده در بستر شبکه ، ابزارهای راه اندازی شبکه می پردازد .
شرکت COMPTIA به عنوان یکی از مهم ترین شرکتهای ارائه کننده ی مدرک بین المللی این رشته ، منابع مورد نیاز آن را نیز تامین می کند و آموزشگاه تخصصی شبکه و امنیت هیوا شبکه بر اساس سرفصل های تعیین شده این شرکت به آموزش دوره ی Network + می پردازد .

با گذراندن این دوره شما می توانید دانش کافی در زمینه راه اندازی شبکه هم به لحاظ تنظیمات فیزیکی و هم منتطقی را به درستی انجام دهید و از شبکه نگهداری نمایید .

نکته حائز اهمیت در این دوره ، سفارشی کردن آن توسط آموزشگاه هیوا شبکه می باشد تا دانشجویان پس از گذراندن و تکمیل دوره بتوانند به راحتی در راه اندازی و پشتیبانی شبکه به عنوان یک تکنسین توانا باشند .

ما برای اینکه شما بعد از اتمام این دوره آمادگی لازم برای شروع دوره های ویندوز سرور 2012  و مهارت لازم برای نگهداری و پشتیبانی شبکه به عنوان یک تکنسین  را داشته باشید تصمیم گرفتیم در ادامه ی مباحث Network plus مباحث تکمیلی نگهداری و راه اندازی شبکه را در این پکیج قرار دهیم به این صورت شما می توانید بعد از اتمام این دوره به راحتی به عنوان یک تکنسین از شبکه ای را راه اندازی کرده و از آن نگهداری کنید و در صورتی که قصد ادامه ی دوره های مایکروسافت را داشته باشید این آمادگی هم برای شما فراهم شده است .

ادامه مطلب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی