هیوا شبکه

آموزش تخصصی شبکه و امنیت

هیوا شبکه

آموزش تخصصی شبکه و امنیت

  • ۰
  • ۰

دوره نتورک پلاس در رشت

نتورک پلاس رشت

دوره Network+: ورود به هر مسیری و هر دوره ای مقدمات مختص به خود را دارد و دوره های تخصصی شبکه نیز از این قاعده مستثنی نیست. دوره Network+ مقدمه و سرتیتر آغازین دوره تخصصی شبکه است. آشنایی با مفاهیم اولیه شبکه اولین گام برای ورود دنیای تخصصی شبکه و امنیت می باشد.

در طول دوره نتورک پلاس شما با مفاهیم شبکه و انواع شبکه و انواع اتصالات آن و … آشنا می شوید. در واقع تمامی مفاهیم پایه ای شبکه در نتورک پلاس نهفته است. از جمله می توان به مفاهیم شبکه ، پروتکل های شبکه ، توپولوژی ها ، لایه ها ، دستگهای مورد استفاده در بستر شبکه ، ابزارهای راه اندازی شبکه اشاره کرد.

شرکتCOMPTIA  به عنوان یکی از مهم ترین شرکتهای ارائه کننده ی مدرک بین المللی این رشته ، منابع مورد نیاز آن را نیز تامین می کند و آموزشگاه تخصصی شبکه و امنیت هیوا شبکه بر اساس سرفصل های تعیین شده این شرکت به آموزش دوره Network+ می پردازد. با گذراندن این دوره شما می توانید دانش کافی در زمینه راه اندازی شبکه هم به لحاظ تنظیمات فیزیکی و هم منطقی را به درستی انجام دهید و از شبکه نگهداری نمایید.

دوره نتورک پلاس در رشت

هیوا شبکه تخصصی ترین آموزشگاه شبکه در رشت است که از سال 1394 شروع به فعالیت نموده است. این آموزشگاه مجهز به لابراتوار تخصصی برای دوره های آموزشی می باشد بطوریکه در هر جلسه آموزشی صدای مدرس و دانشجو و نیز صفحه دسکتاپ هر دانشجو ضبط می شود و در پایان جلسه هر دانشجو می تواند ویدیویی که از دسکتاپ  ضبط شد را به یک فلش مموری انتقال داده و به همراه خود داشته باشد. در این صورت حتی اگر مشکل و سوالی نیز برای دانشجو پیش بیاید، با مراجعه به ویدیوی کلاس می تواند به جواب سوال خود برسد.

علاوه بر این پس از اتمام دوره، هیوا شبکه شما را تنها نمی گذارد. و با عضویت در گروه پرسش و پاسخ می توانید سوالات و مشکلاتی که گاها در زمینه دوره گذرانده شده با آن مواجه می شود را مطرح نمایید تا توسط کارشناسان هیواشبکه به شما پاسخ داده شود.

اطلاعات بیشتر در مورد دوره نتورک پلاس هیوا شبکه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی